2012. október 13., szombat

Jack-in-the-box

  Még itt az elején bevallom, hogy az 'én Jackem' nem fog kiugrani a dobozból, így nem is rémít meg majd senkit. Az 'én Jackem' ugyanis nem más, mint két évfolyamnyi az 'Az Én Újságom' című, gyerekeknek szánt irodalmi folyóiratból. Az 1914 és 1915-ös példányokat ugyan rugóra nem tudom szerelni, de állapotuk enélkül is rémisztő. A blogon eddig látott saláták hozzájuk képest, csupán gyenge kezdők.
  Teljes javításuk nagyszabású vállalkozás lenne, ezért úgy határoztunk, hogy inkább bedobozolom őket, védelmet biztosítva a további pusztulástól.

 Az 'én Jackem' a dobozban.

No, azért kezdem az elején, hiszen Jack doboza nem a semmiből lett ilyenné.
A pucér alapokat 3mm vastag szürke lemezből vágtam ki, majd az elemeket vászonnal borítottam.

 A pucér szürke lemez elemek


Kis kifli és nagy kifli szürke lemezből  


Vászonnal borítom a pucérokat


 Kis kifli és nagy kifli szeretik egymást

  Az 'én Jackem' doboza persze egyedi méretben készül, figyelembe véve a csípő, a derék és a mell bőségét. A doboz megfelelően tartja Jack idomait, elmozdulni nem tud, így megvédjük őt és barátait a további rojtosodástól, gyűrődéstől.

Jack doboza Jack nélkül


Álló doboz Jack nélkül

 Az Én Újságom egykor hetente megjelenő folyóirat volt, vagyis összesen 52 lapot adtak ki évente. A lapszámokat jellemzően két kötetbe (kiadóban is) kötötték össze. Így az 1914 és 1915-ös példányoknak összesen négy dobozt készítettem, amely hasonló vastagságú, mint egy-egy eredeti kötet.


Négyen a dobozok, mindegyikben egy-egy Jack


Közelről kicsit durvább


 Íme az eredménye annak, hogy külcsínt adunk, de őrizzük a belbecset is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése