2012. október 19., péntek

Tálcán kínálom

 Azt hiszem, elidőznék még kissé a dobozok táján. Az 'Ujjgyakorlat' bejegyzésben elkészült kottasorozat darabjait, ugyanis - annak ellenére, hogy megszabadítottam őket ragasztótól, cérnától és kötéstől - továbbra is egyben kell tartani. Hiszen, mégis csak egy sorozatról van szó!

A kottasorozat darabjai egyenként, de együtt

 Tulajdonosának tálcán kínáltam a megoldást, sőt magukat a kottákat is. Egyedi, méretre szabott, nyitható dobozt készítettem számukra. A kérés az volt, hogy a borítókötés ne egész-, hanem félvászon legyen. Az lett.

Tálcán kínáltam a megoldást

Méretre szabott tálcán maguk a kották is

 A borítókötés tábláira felhúztam a gerincvásznat, és rájuk dolgoztam a sarokvásznakat is. Végül a borításhoz, ugyanazt a papírt használtam, amellyel a tálcák 'fenekét' béleltem ki. 

A táblákra felhúzva a gerinc-, és sarokvászon

A vásznak kívülről, egyelőre csupaszon

A kész félvászon doboz, rejtekben a tálcák

  Nos, Mátyás király is azt mondta annak a bizonyos lánynak, hogy jöjjön is meg ne is, hozzon ajándékot, meg ne is stb... A kottákkal -még ha csak távolról is - hasonló helyzetbe kerültem: szedjem szét a kötetet, de tartsam egyben annak minden egyes darabját. Nekem így sikerült.
Kottákra várva

Ahogy Mátyás király kérte

Egyenként, együtt, elégedetten

 Elidőztem... A dobozokról ennyit.






1 megjegyzés: